یکی از قاتلان مسلح فراری که در حمله به خانقاه سقز ۳ تن از دراویش را به قتل رسانده بود، کشته شد.

شیخ آزاد شهابی

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر توان فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در پیگیری قانونی برای دستگیری عاملان قتل مسلحانه شیخ آزاد شهابی و ۲ نفر از دراویش در سقز، یکی از قاتلین بنام «ر-ن» اهل روستای کوپیچ بانه را شناسایی کردند که در جریان درگیری به هلاکت رسید.

وی افزود: همچنان که در دوربین‌های مداربسته و فیلم منتشر شده از این حادثه مشاهده شده، ۳ نفر اقدام به حمله مسلحانه در محله تپه‌مالان سقز کردند که یک نفر از این قاتلان به هلاکت رسید و ۲ نفر دیگر هم شناسایی شده و تحت رصد نیروهای اطلاعاتی و امنیتی استان کردستان و شهرستان سقز هستند.

این حادثه ساعت یک بامداد پنجشنبه ۲۸ تیر در محله تپه‌مالان سقز و در خانقاه شیخ آزاد شهابی رخ داد و در نتیجه این حمله مسلحانه ۲ نفر از دراویش این خانقاه در محل جان باختند و شیخ آزاد شهابی هم زخمی و به بیمارستان سقز منتقل شد. تیم متخصص جراحی به سرعت وارد عمل شد ولی متأسفانه شیخ آزاد شهابی هم ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه در اتاق عمل جان خود را از دست داد.

سرهنگ سید علی صفری فرمانده انتظامی شهرستان سقز نیز گفت: این موضوع با دستور ویژه فرمانده انتظامی استان کردستان در دستور کار پلیس برای پیگیری قرار دارد.

همچنین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی رئیس‌کل دادگستری استان کردستان هم از تشکیل پرونده قضایی برای متهم یا متهمان قتل ۳ نفر از شهروندان سقزی خبر دادو گفت: در دادگستری شهرستان سقز پرونده قضایی تشکیل شده است و ضاربان شناسایی و دستورات لازم درباره پیگیری سریع در راستای بازداشت متهمان و روشن شدن جوانب موضوع صادر شد.

کد خبر 867834
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جلال IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    1 0
    دهه شصت هر سه روز ی بار پدرم بار مهمات میبرد جبهه کردستان روز سوم ساعت دو میرفتم سر راهش می نشستم تا بیاد معمولا دو میامد اگر دو دیرتر میامد تا وقت آمدنش هزار فکر میکردم نمیدانم چرا این گروهکها دست از سر غرب کشور برنمیدارن ولمان کنید بزارید آرامش داشته باشیم